Jesteś na:  Strona główna > FAQ

Air Visual PRO pokazuje błędne wartości CO2
Czujnik CO2 w urządzeniu jest samokalibrujący. Samokalibracja może zająć trochę czasu. Producent zaleca odczekać około 2 tygodnie od pierwszego użycia, aby uzyskać najbardziej wiarygodne odczyty. Analogiczna sytuacja może się wydarzyć, gdy urządzenie upadnie, stuknie o coś itd. wtedy również proszę dać mu czas na właściwą kalibrację.

Więcej informacji można znaleźć w tym artykule:
http://support.airvisual.com/knowledgebase/articles/1181284-my-co2-sensor-seems-to-have-lost-accuracy

Czy Stacja Jakości Powietrza Air Visual Pro IQAir może być sparowana z wieloma telefonami po zainstalowaniu aplikacji?

Jedno urządzenie Air Visual Pro może być zarejestrowane prze numer seryjny serial number do jednego konta Air Visual ( to pozwala na kontrolę ustawień, nazwy urządzenia itd) , natomiast Nie ma limitu kont AIr Visual, które mogą obserwować to urządzenie poprzez share code, co pozwala na oglądanie pomiarów.

Jak skonfigurować Air Visual Pro?
Szczegółową instrukcję – filmik ułatwiający konfigurację Air Visual Pro po zakupie można znaleźć tutaj.

Dokładny opis ściągania danych z urządzenia można znaleźć tutaj.

Jaka jest wiarygodność mierników jakości powietrza?
Dopuszczalny błąd pomiaru to również +/-10 proc.

Czy mierniki jakości powietrza można stosować na zewnątrz?
Typowy miernik zewnętrzny, którego obudowa zabezpiecza pomiary przed wpływem wilgoci to zewnętrzny miernik jakości powietrza AirFox.

Miernik Air Visual Pro też można zainstalować na zewnątrz, o ile ochronimy urządzenie od bezpośredniego działania deszczu czy śniegu, zapewnimy dostęp do prądu i Wi-Fi. Air Visual Pro są wykorzystywane do pomiarów zewnętrznych w miejscach o bardzo różnym klimacie Meksyku, Pakistanie, Nigerii, Singapurze. Domowa Stacja Jakości Powietrza Air Visual Pro znajdująca się na zewnątrz może być skonfigurowana z aplikacją, z drugim, wewnętrznym urządzeniem, z monitoringiem globalnym. Jak skonfigurować pomiary zewnętrzne.

Co to znaczy AQI?
Air Quality Index – międzynarodowa skala jakości powietrza. Więcej na temat skali AQI

Dlaczego nie można zwrócić masek?
Wszystkie maski antysmogowe w naszym sklepie to artykuły higieniczne. Klient otrzymuje towar zafoliowany, opieczętowany, ma gwarancję, że nikt maski wcześniej nie mierzył, nie używał.

Skąd będę wiedzieć, że filtr w masce się zapełnił?
Kiedy wyraźnie gorzej się oddycha, czuje się opory w oddychaniu, oznacza to, że filtr się zapełnił. Dokładna tabela trwałości masek Cambridge jest dołączona do maski, przy zanieczyszczeniu do 150 AQI maska powinna służyć do 340 godzin przebywania na powietrzu.

Czy maski Cambridge mają wymienne filtry?
Nie. Maski po zapełnieniu filtrów należy wyrzucić i wymienić na nową.

Czym się różnią oferowane przez Państwa maski?
Maski 3M i Filterservice to maski do wykorzystania parę razy, maski Cambridge można używać do czasu zapełnienia filtra, czyli ok 3-5 miesięcy, w zależności od poziomu zanieczyszczeń i czasu przebywania na zewnątrz.

Jakie są zasady gwarancji?
W przypadku ewidentnej wady maski – prosimy o kontakt. Mierniki dostępne w naszym sklepie objęte są roczną gwarancją producenta (od daty zakupu). Oferujemy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Oczyszczacze objęte są gwarancją od 2 do 5 lat, w zależności od modelu. Szczegółowe informacje na temat czasu gwarancji można znaleźć na stronie produktu.

Czy można zwrócić towar?
Przyjmujemy zwroty i wymianę zgodnie z obowiązującym prawem. Maski antysmogowe dostępne w naszym sklepie są artykułami higienicznymi i rozpieczętowane nie podlegają zwrotom lub wymianie.

Jakie są opcje płatności?
W naszym sklepie można zapłacić przelewem, szybkim przelewem lub kartą kredytową. Za niektóre towary (maski, oczyszczacze) można zapłacić za pobraniem u kuriera.

Czy towar można odebrać osobiście?
Prowadzimy sprzedaż internetową. Wysyłamy zamówienia po zaksięgowaniu wpłat w ciągu 1,max 2 dni roboczych. Nie mamy sklepu stacjonarnego. Towarów nie można odebrać osobiście.